به آگهی سرای 118 خوش آمدید

کاسه تبتی

تا به حال چقدر برای زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل خود تلاش کرده­اید؟ آیا مطابق هزینه­ای که کردید، زیبایی و جذابیت را در محیط دریافت کردید؟ به دنبال محصولی که مدیتیشن را ساده کند می­گردید؟ دوست دارید راه چاره برای خالی شدن ذهن از مشکلات را بیاموزید؟ به نظرتان درمان بیماری­ها با آوا درمانی چطور است؟

شاید فکر کنید که قرار است محصول عجیب غریبی را به شما معرفی کنیم؛ چراکه هیچ محصول دیگری جوابگوی نیازهایی که در ابتدا مطرح کردیم نیست. محصولی که قصد معرفی آن را داریم از 10 قرن قبل در شرق مورد استفاده قرار می­گرفت؛ چینیان باستان این محصول را مقدس دانسته و آن را در معابد نگهداری می­کنند. به نظرتان این محصول چیست؟ محصولی که هم دکوراسیون را زیباتر می­کند، هم کمکی است به درمان بیماری­های جسمی و هم به آرامش و درمان آشفتگی ذهن کمک می­کند. نوع اصلی این محصول از 7 فلز مختلف ساخته می­شود و آلیاژی است از: طلا، نقره، مس، آهن، روی، قلع و سرب.

کاسه تبتی

محصول عجیب و جذابی که قصد معرفی آن را داریم چیزی نیست جز کاسه تبتی یا همان کاسه آوازه خوان؛ در اصول فنگ شویی به استفاده از این کاسه تاکیدات ویژه­ای شده است. به صورت کاملاً خلاصه توضیحاتی را درباره این محصول بیان خواهیم کرد تا بهتر این کاسه را بشناسید. نگران نباشید! قرار نیست که بابت داشتن این محصول هزینه زیادی پرداخت کنید. کاسه تبتی طوری است که با هر سطح مالی می­توان آن را داشت؛ در ادامه بیشتر در اینباره سخن می­گوییم. اگر دوست دارید که یک نمونه باکیفیت کاسه تبتی ارزان را داشته باشید، گالری الیاهو بهترین گزینه برای شماست.

کاسه تبتی؛ یک محصول با کاربردهای زیاد

جذابیت صدایی که کاسه تبتی از خود ساطع می­کند، به تنهایی آنقدر ارزشمند است که فکرش را هم نمی­توانید بکنید؛ صوتی که قرار است شما را غرق در آرامش کند. کاسه آوازه خوان ظرفی فلزی است که در ابتدا به عنوان ظرف غذا در معابد استفاده می­شد؛ گذشت زمان به همگان تقدس و آرامش درون این ظرف را ثابت کرد.

چوب یا هاون مخصوص وسیله­ای است که آن را بر پیکر کاسه آوازه خوان می­کوبند و یا بر دیواره­ی آن می­کشند که صدای زیبای خود را نشان دهد. با چشم پوشی از صدای این محصول، وجود آن در گوشه­ای از دکوراسیون داخلی منزل، جلوه خاص و دراماتیکی را به محیط شما خواهد بخشید؛ علاقمندان به دکوراسیون کلاسیک این پاراگراف را دوبار بخوانند!

از کاربرد کاسه تبتی در بحث دکوراسیون که بگذریم، کاربرد درمانی آن مطرح است؛ صوتی که ناشی از ارتعاش این کاسه است، برای تنظیم و تعدیل چاکراها و مراکز انرژی بدن مفید است. اگر کمی علمی­تر به قضیه نگاه کنیم درمی­یابیم که تنظیم چاکراهای بدن، به درمان برخی از بیماری­ها نیز کمک خواهد کرد. کمک به تنظیم فشار خون و تنظیم خواب از جمله خواص جسمی کاسه آوازه خوان هستند. تنظیم چاکراهای بدن به وسیله مدیتیشن با کاسه تبتی اتفاق می­افتد؛ اینکار آرامش روح و ذهن را نیز در بر خواهد داشت. ما در گالری الیاهو فرایند مدیتیشن با کاسه تبتی را به خوبی آموزش دادیم و شما می­توانید برای مطالعه بیشتر در زمینه کاسه تبتی به وبسایت الیاهو مراجعه نمایید.

کاسه تبتی؛ یک محصول با کاربردهای زیاد

راهنمای خرید کاسه تبتی

برای خرید کاسه تبتی لازم است که چند نکته را بدانید؛ ما در گالری الیاهو به صورت مفصل شما را برای خرید کاسه تبتی راهنمایی مینماییم تا با بتوانید با خیالی امن و آسان این محصول منحصر به فرد را خریداری نمایید  . برخی از نکات لازم برای خرید کاسه تبتی عبارتند از:

1- پیشنهاد ما برای یک خرید موفق، خرید از یک فروشگاه بزرگ و معتبر است

2- با درنظر گرفتن انواع کاسه تبتی (دستساز، صنعتی و...) و براورد قیمت محصول موردنظر، خرید خوبی خواهید داشت

3- ضخامت بالا در بخش پایینی نشانه کیفیت کاسه آوازه خوان است

4- ماندگاری صدای کاسه تبتی اصل در محیط بالا است؛ پس تست صدا در هنگام خرید حتماً لازم است

کاسه تبتی ارزان بخریم یا نه؟

در بحث خرید کاسه تبتی، اصل یا غیر اصل بودن خیلی مطرح نیست؛ این کاسه در انواع مختلفی تولید می­شود و بنابراین مدل و کیفیت ساخت آن تعیین کننده قیمت هستند. اگر در بازار کاسه تبتی ارزان دیدید، همیشه حمل بر غیراصل بودن نکنید؛ ممکن است که مدل تمام صنعتی آن را دیده باشید. طبعاً مدل­های دستساز این محصول از قیمت بیشتری برخوردارند؛ البته مدل نیمه صنعتی نیز برای کسانی که نمی­خواهند خیلی هزینه کنند، انتخاب خوبی است.

اگر مقصود شما از خرید کاسه تبتی، تنها زیباسازی دکوراسیون است، مدل­های صنعتی یا نیمه صنعتی که قیمت مناسب­تری دارند را انتخاب نمایید. اما اگر هم به دنبال زیبایی محیط و هم به دنبال استفاده از صوت دلنشین کاسه آوازه خوان هستید، مدل کاملاً دستساز متناسب با نیاز شما است. حال سوال اصلی اینجاست که این مدل­ها را از کجا با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنیم؟ بخش پایانی را با دقت دنبال کنید.

خرید کاسه تبتی ارزان

خرید کاسه تبتی ارزان

محصولاتی که خرید آن­ها یک تیر و چند نشان است، همیشه جذابیت زیادی دارند؛ کاسه تبتی اصل می­تواند فواید زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و به شما برای حفظ آرامش زندگی کمک کند. ما در گالری الیاهو درباره­ی استفاده­ی این محصول برای یوگا، پاکسازی محیط و... نیز نکاتی را بیان کردیم؛ اگر شما هم به دنبال خرید کاسه تبتی ارزان هستید ، ما بهترین گزینه ها را برای شما با کیفیت عالی فراهم نموده ایم.

گفتیم که با انتخاب یک فروشگاه معتبر می­توانید با خاطری آسوده اقدام به خرید کاسه تبتی نمایید. ما به شما گالری الیاهو را توصیه می­کنیم؛ الیاهو مجموعه­ای بزرگ در زمینه کالای دکوراتیو است. این گالری سال­هاست که در زمینه واردات، صادرات، تولید و عرضه لوازم منزل فعالیت داشته و همواره آماده ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز است. همواره شما می­توانید برای مشاهده محصولات الیاهوگالری و دسته کاسه تبتی، ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه، محصول موردنظر خود را سفارش دهید.