به آگهی سرای 118 خوش آمدید

نکات مهمی که قبل از خرید ساعت دیواری و ایستاده باید بدانید

در این مقاله قصد داریم به تمام نکات مهمی که قبل از خرید این دو محصول نیاز دارید، بپردازیم. تا اطلاعات لازم و کافی را برای انتخاب مدلی که از نظر سبک طراحی با دکور شما هارمونی کامل را داشته باشد و از نظر قیمتی به بودجه شما نزدیک باشد را بدست آورید و درنهایت از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید.

خرید ساعت دیواری و ساعت ایستاده

آشنایی با سبک های طراحی ساعت

ساعت دیواری یکی از کاربردی ترین وسایل منزل و محیط های کاری است که امروزه با توجه به اهمیت بالایی که اکثر افراد دکوراسیون فضای داخلی منزل خود می دهند، جنبه دکوری و تزیینی آن ها نیز بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. بهمین خاطر رقابت سختی میان تولید کنندگان این محصول در طراحی انواع مدل های ساعت دیواری شکل گرفته است. درحال حاضر بیش از 90 درصد این محصول کاربردی، در دو سبک کلاسیک-سنتی و مدرن -مینیمال به بازار عرضه می شود و تا حد زیادی رضایت کاربران را جلب کرده است.

توجه به سبک طراحی صفحه و بدنه

در طراحی صفحه ساعت های دیواری کلاسیک از اعداد رومی(یونانی) ساده و در بعضی مدل ها برای زیبایی و خوانایی بیشتر ساعت دیواری، از اعداد برجسته استفاده می شود و قاب و فریم آن ها نیز از چوب طبیعی است که در اشکال مختلف گرد، مربعی، بیضی و یا صندوقی با استفاده از ابزارهای نجاری ساخته و وارد بازار می شوند. اما در مقابل در طراحی صفحه ساعت دیواری مدرن از اعداد لاتین و یا ایندکس های خطی ساده و برجسته استفاده می شود و بدنه آن ها نیز از جنس ترکیب چوب و فلز و یا چرم و فلز که با توجه به خلاقیت گروه های سازنده در اشکال و ابعاد مختلف ساخته می شوند. شما با شناخت کامل این دو سبک از مدل های ساعت دیواری می توانید بهترین مدل ساعت را که هارمونی مناسبی با سایر وسایل شما دارد را انتخاب کنید.

درمورد ساعت های ایستاده نیز تمام نکاتی که در بالا توضیح داده شد، صادق است، اما از آنجایی که قیمت ساعت ایستاده از نوع دیواری بالاتر است، مخاطبان توجه بیشتری به جنبه دکوری و تزیینی آن می کنند و شرکت های تولید کننده نیز این موضوع را به خوبی می دانند و در طراحی ساعت ایستاده ، نهایت ظرافت و دقت را به خرج می دهند تا محصول نهایی نظر مخاطبان را جلب کند. این محصول نیز در دو سبک کلاسیک و مدرن و در حالت های ایستاده (کنارسالنی) و سه پایه در بازار موجود است که شما با توجه به سبک دکور خود می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید و با داشتن این وسیله لوکس و زیبا حس و حال منزل خود را به کلی تغییر دهید و لذت ببرید.

انتخاب بودجه مناسب برای خرید

هنگامی که قصد دارید بودجه ای را برای خرید ساعت دیواری و ایستاده در نظر بگیرید، بهتر است در اصطلاح کمی سر کیسه را شل کنید تا بتوانید محصولی با کیفیت ساخت بالاتر تهیه کنید و خود را درگیر برخی محصولات بی کیفیت بازار که با قیمت های پایین ارائه می شوند، نکنید و تا سالیان سال زیبایی دیوار و دکور فضای داخلی منزل خود را تضمین کند. در حال حاضر قیمت ساعت دیواری خوب در بازه 700 هزارتومان الی 2 میلیون تومان و قیمت ساعت ایستاده خوب در بازه 3 الی 6 میلیون تومان است. در ادامه برای اینکه بتوانید این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید راهنمایی می کنیم.

از کجا بخریم؟

پیشنهاد می کنیم ساعت دیواری و ساعت ایستاده را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر تهیه کنید تا هم نسبت به اصالت کالا اطمینان خاطر داشته باشید و هم از خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده مانند ضمانت 2 الی 5 ساله موتور ساعت بطور کامل بهره مند شوید.

اگر به دنبال این هستید که در زمانی کوتاه تنوع بالایی از این محصولات را بررسی و مقایسه کنید، فروشگاه میعاد تایم با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ساعت و لوازم دکوری مانند گرامافون ایستاده و رومیزی، تلفن سلطنتی و کلاسیک، رادیو چوبی و شارژی و انواع تابلو چوبی و تزیینی این امکان را برای شما فراهم کرده و خدمات کم نظیری را به تمام مخاطبان خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به مهلت تست محصول، ضمانت سلامت و اصالت، گارانتی معتبر، امکان پرداخت درمحل، ارسال رایگان و تخفیف ویژه برای تمام افرادی که خرید اولی هستند اشاره کرد که همین خدمات ارزشمند، این فروشگاه اینترنتی را نسبت به سایر فروشگاه ها متمایز کرده است.

خوشحال هستیم با مطالعه این مقاله، شما در امر خرید ساعت ایستاده و دیواری راهنمایی کرده و رسالت خود را در جهت ارائه خدمات باکیفیت برای شما عزیزان انجام داده ایم.