به آگهی سرای 118 خوش آمدید

خدمات شرکت عکاس

اتوماسیون امروزه بخش جدایی‌ناپذیر زندگی شده است و تمامی کسب و کارها به این سو حرکت می‌کنند. خدمات اتوماسیون شرکت "عکاس" با محصولات نرم افزاری آتلیه خود در جهت انجام سریع‌تر کارها، مدیریت بهتر و جذب مشتری بیشتر آتلیه‌ها در تلاش است.

برخلاف امروز در گذشته تمامی کارها به صورت دستی انجام می‌شد و این پروسه طولانی در کنار اینکه خستگی کارکنان را به دنبال داشت، از کیفیت کار می‌کاست و کار نهایی نیز خیلی دیر تمام می‌شد. خدمات اتوماسیون آتلیه شرکت عکاس از محصولات محبوب یکی از شرکت‌های جوان و حرفه‌ای ایران است که در جهت انجام خودکار کارها در آتلیه‌ها و رضایت هرچه بیشتر مشتریان فعالیت می‌کنند.

ما در این مقاله به اهمیت اتوماسیون آتلیه و محصولات نرم افزاری آتلیه عکاس پرداخته‌ایم!

همیت اتوماسیون آتلیه

خدمات سامانه اتوماسیون آتلیه عکاس چیست؟

تیم حرفه‌ای عکاس از افراد متخصص در زمینههای گوناگون چاپ، عکاسی، تصویربرداری و برنامه‌نویسی تشکیل شده است. این تیم با کنار هم قرار دادن مهارت‌های خود توانسته‌اند تا حوزه‌های عکاسی، صحافی و نرم‌افزار را با یکدیگر ادغام کرده و سبب اتوماسیون آتلیه شوند.

اتوماسیون آتلیه سبب راحت‌تر و سریع‌تر انجام شدن کارها شده و در جذب بیشتر مشتری و سرمایه نقش مهمی دارد. همچنین با استفاده از محصولات نرم افزاری آتلیه اموری مانند مدیریت داخلی نیز به شکلی دقیق و هوشمند انجام می‌شوند.

امروزه دیگر کارهای دستی، نوبت گرفتن حضوری و تأیید عکس‌ها با ارجاع مشتری به آتلیه منسوخ شده است و با کمک اتوماسیون هوشمند آتلیه، چاپ و صحافی عکس نیز به دنیای فناوری و خودکارسازی وارد شده است. همچنین گفتنی است که شرکت عکاس در کنار چاپ و صحافی عکس و خدمات اتوماسیون، خرید و فروش PSD را نیز انجام می‌دهد.

مزایای استفاده از محصولات نرم افزاری آتلیه

تصور اینکه یک روز بتوانیم تمامی کارها را از خانه مدیریت کنیم با وجود اینکه خیلی دور به نظر می‌رسید اما امروز محقق شده است. حالا حتی چاپ و صحافی عکس نیز دارای خدمات اتوماسیون است و شما می‌توانید آتلیه خود را به آن مجهز کنید. در اینجا به مزایای اصلی و غیرقابل انکار محصولات نرم افزاری آتلیه پرداخته‌ایم.

چرخه بازخورد سریع‌تر

با استفاده از خدمات اتوماسیون عکاس می‌توانید خیلی راحت از بازخورد مشتریان آگاه شده و عکس‌ها و فیلم‌ها را مطابق خواست آنها ویرایش کنید. دیگر نیازی به حضور مشتری برای تأیید عکس نیست و با کمک خدمات اتوماسیون آتلیه شرکت عکاس می‌توانید فیلم و عکس را در فضایی ایمن برای آنها ارسال کنید.

صرفه‌جویی در زمان

با خودکار کردن کارها، تیم عکاسی و کارکنان شما در زمان صرفه‌جویی کرده و به امور مشتریان سریع‌تر رسیدگی می‌شود. همچنین ارتباط با بخش‌های دیگر مانند بازاریابی، طراحی یا صاحبان محصول را که به نتایج این آزمایش‌ها متکی هستند، بهبود می‌بخشد. این بخش‌ها می‌توانند به راحتی گزارش‌های خودکار را بررسی کنند و ببینند چه اتفاقی می‌افتد.

کاهش هزینه‌های تجاری

هنگام استفاده از یک محیط خودکار، شرکت شما در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کند زیرا منابع و کارکنان کمتری صرف می‌شود. البته نصب و راه‌اندازی یک محیط خودکار زمان و هزینه نیاز دارد اما در برابر مزایای متعدد آن این هزینه بسیار ناچیز است. همچنین شما می‌توانید در کنار خدمات اتوماسیون اختصاصی عکاس از خدمات خرید و فروش PSD این شرکت نیز استفاده کنید.

پوشش کلی و همه جانبه

کارهای دستی محدودیت‌های بسیاری از جمله محدودیت مکانی و زمانی برای شما و مشتریان آتلیه ایجاد می‌کند؛ اما محصولات نرم افزاری عکاس این محدودیت‌ها را از میان برداشته و سبب سودآوری بیشتر کسب و کارها می‌شود.

ارتباط مستقیم و تعامل با مشتریان

یکی از دلایلی که کسب و کار شما به اتوماسیون سازی نیاز دارد، بهبود ارتباط مستقیم با مشتریان است. با دسترسی به انبوهی از اطلاعات تنها با لمس یک دکمه راه برای ارتباط واضح و مستقیم بین مشتریان و مشاغل باز می‌شود. اطلاعات جمع‌آوری‌شده از مشتریانی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند، برای هر کسب‌وکاری ارزشمند است، زیرا رفتار خرید و شخصیت‌های خریدار برای کمک به ارتقای استراتژی‌های بازاریابی به آسانی در دسترس هستند.

افزایش آگاهی از برند

استفاده از خدمات اتوماسیون آتلیه سبب توسعه برند شما در حوزه عکاسی و خدمات حرفه‌ای عکاسی می‌شود، بنابراین فرصتی است تا به برندسازی وفادار بمانید و در عین حال بتوانید نحوه ارائه آن را در یک پلتفرم دیجیتال کاملاً متفاوت کشف کنید. شاید به روشی کاملاً جدید و مبتکرانه.

همچنین می‌توان آن را به‌عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی جدید برای کسب‌وکار در نظر گرفت که می‌تواند هر آنچه را که می‌خواهید برای برند شما بیان کند تا در معرض دید بیشتر و در نتیجه آگاهی قرار گیرد. این خدمات به کسب و کار شما این امکان را می‌دهد که به مخاطبان جدید بالقوه دسترسی پیدا کنید.

یک کانال بازاریابی مفید

خدمات اتوماسیون همچنین اجازه می‌دهد تا اعلان‌ها و اطلاعات در یک لحظه برای مشتریان ارسال شود. اگر این اطلاعات برای آنها مفید و مرتبط باشد، می‌تواند به شما کمک کند مشتریان وفاداری داشته باشید که برای استفاده از برنامه ارزش قائل هستند.

پیشی گرفتن از رقبا

یکی از مزایای مهم نرم افزار اتوماسیون داخلی و هوشمند آتلیه عکاس برای استفاده تجاری این است که شما را واقعاً از رقبا متمایز می‌کند. امروزه اتوماسیون با فناوری مدرن بسیار مرتبط است و استفاده از آن برای کسب و کار به سرعت تبدیل به یک روند می‌شود.

چاپ و صحافی آلبوم عکس

از دیگر خدمات شرکت عکاس که به لطف اتوماسیون، ارائه آن راحت‌تر از هر زمان دیگری شده است، چاپ و صحافی آلبوم عکس است. این روزها انواع آلبوم‌های عکس دیجیتال محبوبیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اند و کاملاً جای آلبوم‌های کاغذی سنتی را گرفته‌اند.

چاپ و صحافی آلبوم عکس دارای سبک‌ها و مدل‌های متنوعی است که هر کدام از آن‌ها برای نوع خاصی از آلبوم‌های عکس مناسب هستند. بعضی از آلبوم‌ها جلدی سخت و ضخیم دارند و برخی دیگر با جلدهای نازک و در ابعاد کوچک‌تر طراحی می‌شوند. در اینجا به شکل مختصر انواع چاپ و صحافی آلبوم عکس را معرفی می‌کنیم.

چاپ و صحافی آلبوم عکس

چاپ و صحافی آلبوم عروس

یکی از پرطرفدارترین انواع آلبوم دیجیتال، آلبوم‌های عروس هستند. همانطور که از نام آن مشخص است، این آلبوم برای نگهداری عکس‌های مراسم عروسی گزینه مناسبی است و عموماً نیز به همین منظور سفارش داده می‌شود.

چاپ و صحافی آلبوم عروس در مدل‌های متنوعی ارائه می‌شود. برای نمونه، بعضی از آلبوم‌ها دارای تم خاصی هستند که از یک فیلم یا سریال محبوب برای طراحی صفحات آن استفاده می‌شود. همچنین آلبوم‌های ژورنالی که ظاهری کلاسیک و نوستالژیک دارند، از دیگر سبک‌های محبوب برای آلبوم عروسی محسوب می‌شوند.

چاپ و صحافی آلبوم فتوبوک

آلبوم‌های فتوبوک که به آن‌ها کتاب عکس هم گفته می‌شود، عموماً برای مصارف تجاری کاربرد دارند. این آلبوم‌ها بر خلاف آلبوم عروس که معمولاً جلدی ضخیم و ابعاد بزرگ دارند، از نظر جلد و ابعاد به کتاب‌های معمولی شبیه هستند و وزن سبک‌تری نیز دارند.

 از آلبوم فتوبوک عموماً برای معرفی محصولات به شکلی نفیس و شیک استفاده می‌شود. یا آن که برای ثبت تصاویر یک رویداد خاص مثل جشن تولد، سالگرد، مراسم‌ها و... نیز می‌شود از آلبوم فتوبوک استفاده کرد. چاپ و صحافی آلبوم فتوبوک در طرح‌ها و ابعاد متنوع انجام می‌شود و شما می‌توانید مدل دلخواه خود را از شرکت عکاس سفارش دهید.

چاپ و صحافی آلبوم فتوبوک

چاپ و صحافی آلبوم 10 برگی

آلبوم ده برگی یکی دیگر از آلبوم‌هایی است که خدمات چاپ و صحافی آن توسط شرکت عکاس با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. آلبوم‌های ده برگی به آلبوم‌هایی گفته می‌شود که تعداد صفحات اندکی دارند اما عکس‌های موجود در آن، با وضوح و کیفیتی فوق‌العاده بالا چاپ می‌شوند.

امروزه اغلب رستوران‌ها و کافه‌ها، برای منو خود از چاپ و طراحی آلبوم ده برگی استفاده می‌کنند. جلد این آلبوم‌ها نسبت به سایر آلبوم‌ها بسیار نازک‌تر است و ورق زدن آن نیز به دلیل وزن سبک راحت‌تر خواهد بود. به همین دلیل برای استفاده به عنوان منو، گزینه‌ای ایده آل و مقرون به صرفه می‌باشد.

سخن پایانی

شرکت عکاس از یک تیم جوان و پرانگیزه تشکیل شده است که در کنار رشد و پیشرفت خود برای پیشرفت سایر کسب و کارها نیز تلاش می‌کنند. خدمات این شرکت بسیار منحصربه‌فرد و درجه یک است و با داشتن تجربه بالا و نمونه کارهای متعدد کیفیت محصولات خود را پیش‌تر به همگان نشان داده‌اند.

شما می‌توانید از خدمات متنوع عکاس من جمله: خرید و فروش PSD، اتوماسیون آتلیه، محصولات نرم افزاری آتلیه و چاپ و صحافی استفاده کنید.

اگر صاحب آتلیه هستید و می‌خواهید از رقبا پیشی گرفته و مشتریان بیشتری جذب کنید، پیشنهاد ما به شما قدم گذاشتن به دنیای فناوری‌های نوین و استفاده از خدمات متنوع سایت عکاس است. شما می‌توانید با بررسی سایت‌هایی که نمونه کار این شرکت هستند، از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید مطمئن باشید؛ بنابراین هم‌اکنون از خدمات سایت عکاس استفاده کرده و از مزایای متعدد آن بهره‌مند شوید.