به آگهی سرای 118 خوش آمدید

انتخاب بهترین روسری

انتخاب بهترین روسری

همان طور که می دانید، امروزه روسری ها به یکی از ارکان اصلی در صنعت مد و پوشاک تبدیل شده اند و قیمت های متفاوتی را نیز شامل می شوند.

به ویژه در کشور هایی که حجاب اهمیت ویژه ای دارد، وجود شال و روسری های متنوع و زیبا، جزو دغدغه های بانوان به شمار می رود.

بسیاری از بانوان گمان می کنند که خرید یک روسری مناسب، کاری آسان و راحت است. اما در واقع باید بگوییم که این فرض کاملا غلط بوده و انتخاب یک سرپوش مناسب نیازمند اطلاعات و نکاتی می باشد که در ادامه مقاله به شرح برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

اگر شما هم قصد خرید یک سرپوش مناسب را دارید، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد مطالعه قرار دهید.

انتخاب روسری مناسب بر اساس رنگ پوست

رنگ پوست می تواند در انتخاب یک روسری مناسب نقش مهمی را ایفا نماید. به همین منظور همواره توصیه می شود تا پیش از خرید سرپوش مد نظرتان، به رنگ پوست خود نیز توجه کنید.

این را در نظر داشته باشید که رنگ پوست، ممکن است شما را در انتخاب رنگ شال و روسری محدود کند، انا نگران نباشید؛ چرا که همان رنگ های محدود با انتخابی درست می تواند بسیار به رنگ پوست شما بیاید.

  • پوست تیره

افرادی که دارای پوست تیره ای هستند، اغلب گمان می کنند که ترکیب هیچ تناژ رنگی با پوست صورت شان دلنشین و زیبا نمی شود.

اما باید بگوییم که این فرضیه کاملا اشتباه بوده و این اشخاص می توانند با مد نظر قرار دادن رنگ های مناسب، بهترین روسری را برای خود خریداری کرده و در میان جمع همچون نگینی بدرخشند.

پیشنهاد می شود بانوانی با پوست تیره حتما رنگ های روشن را مد نظر خود قرار دهند. برخی از این رنگ ها عبارت اند از: صدفی، لیمویی، بنفش ملایم، زرد روشن و ارغوانی.

  • پوست گندمی

همان گونه که می دانید، اکثر بانوان ایرانی دارای پوست گندمی و سبزه می باشند که می توانند اکثر رنگ ها را در انتخاب روسری مد نظر خود قرار دهند.

رنگ هایی با تناژ روشن و متوسط همچون بنفش، صورتی ملایم، آبی روشن، نیلی، دودی و... می توانند گزینه بسیار مناسبی برای این افراد تلقی شوند.

  • پوست سفید

اگر شما هم دارای پوستی سفید هستید و تمایل دارید تا به خرید روسری بپردازید، می توانید در انتخاب آن تمامی تناژ های رنگی را مد نظر تان قرار دهید. اگر می خواهید از روشنی بیش از اندازه پوست خود بکاهید، کافی است از رنگ هایی همچون مشکی، ابی تیره، قهوه ای و... بهره مند گردیذ.

اما اگر مایل به روشن تر شدن پوست صورت خود هستید، رنگ هایی مانند صورتی روشن، ابی روشن، زرد، کالباسی و... برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

حال اگر می خواهید با انواع روسری آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و از مطالب ارائه شده بهره کافی و لازم را ببرید.

انواع روسری

انواع روسری

همانطور که می دانید، روسری ها دارای انواع متفاوتی و برند های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها مخصوص استفاده در یک مکان خاص می باشند.

اگر می خواهید خرید مناسبی را از روسری ها تجربه کنید، می بایست از تمامی مدل های سرپوش مطلع باشید.

  • روسری نخی

یکی از رایج ترین مدل های سرپوش، به روسری های نخی اختصاص می یابد. این نوع روسری ها می توانند در استفاده روزمره مورد استفاده قرار گیرند و البته جلوه زیبایی را به بانوان ببخشند.

شما می توانید در صورت خرید روسری اصل و اورجینال نخی، آن را در فصول بهار و تابستان مورد استفاده قرار دهید تا از گرمای بیش از حد جلوگیری نمایید.

  • روسری پشمی

از دیگر روسری های موجود در سطح بازار می توان به روسری های پشمی اشاره نمود. این نوع روسری ها ضخامت بیش تری را نسبت به سرپوش های نخی در بر دارند و می توانند در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان مورد توجه بانوان قرار گیرند.

شما می توانید این نوع روسری را در قیمت های متفاوت و مناسب در سطح بازار بیابید. توجه داشته باشید که به هیچ وجه این سرپوش را در معرض حرارت مستقیم اتو قرار ندهید تا به بافت آن آسیب وارد نگردد.

  • روسری حریر

یکی از خنک ترین روسری های موجود در سطح بازار، می توان به روسری های حریر اشاره کرد.

این نوع سرپوش دارای بافتی لطیف و یکدست بوده و بانوان محترم می توانند از آن در مجالس رسمی و نیمه رسمی خود بهره مند گردند.

یکی از مزایای روسری های حریر، رنگبندی و طرح متنوع آن می باشد که می تواند تمامی سلایق را درگیر خود سازد.

به شما پیشنهاد می دهیم تا در صورت امکان روسری های حریر را در ماشین لباسشویی قرار ندهید و آن ها را با آب سرد و با کمک دست هایتان مورد شستشو قرار دهید.

روسری های ابریشم از گران ترین سرپوش های موجود در سطح بازار تلقی می شوند که بسیار سبک و نازک می باشد.

اگر می خواهید در مهمانی های مهم خود خوش بدرخشید، از استفاده روسری ابریشم غافل نشوید.

  • روسری ساتن

آخری نوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله برای تان شرح دهیم، روسری ساتن نام دارد. این روسری دارای مزایای بسیاری می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به تنوع آن نیز اشاره نمود. سبک بودن این جنس، سبب شده که در تابستان کاربرد داشته باشد.

اما در کنار مزایایی که این محصول در بر دارد، معایبی را نیز شامل می شود. به عنوان مثال روسری ساتن به طور مداوم از روی سر لیز می خورد و می تواند مشکلاتی را برای بانوان عزیز به وجود آورد.

به همین منظور توصیه می گردد تا از روسری های ساتن تنها در مجالس و مهمانی ها استفاده نمایید تا دچار دردسر نشوید.

سخن پایانی

در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را با انواع روسری ها و همچنین نحوه انتخاب آن ها آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید بهترین روسری ها را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.