به آگهی سرای 118 خوش آمدید

5 مدل ساعت مچی ترند شده 2021

بسیاری از ما زمانی که می خواهیم استایل مناسب خودمان را پیدا کنیم، به اکسسوری های جانبی مانند ساعت مچی توجه زیادی نمی کنیم و بیشتر به دنبال تناسب و هماهنگی بین لباس های مان هستیم. اما جالب است بدانید اکسسوری های این چنینی، نقش بسیار تاثیرگذاری در ساخت استایل ما ایفا می کنند.

فرقی نمی کند برای یک مراسم رسمی مانند جلسه کاری آماده می شوید یا یک دورهمی دوستانه، ساعت مچی باید یکی از عناصر جدایی ناپذیر استایل شما باشد. استفاده از این اکسسوری علاوه بر ایجاد ظاهری شیک و منحصر به فرد، باعث می شود شما  به عنوان فردی مسئولیت پذیر نیز شناخته شوید.

ساعت های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند، از ساعت های بند استیل رسمی گرفته تا ساعت های هوشمند و اسپرت. هر کدام از این ساعت ها، ویژگی خاصی به استایل تان می بخشند، بنابراین انتخاب یک ساعت مچی که شایسته شما باشد، بسیار مهم است.

وجود تنوع بالای ساعت در بازار، انتخاب را کمی سخت کرده است. با این حال اگر فردی هستید که تمایل دارید پر فروش ترین و محبوب ترین ساعت های حال حاضر را خریداری کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا 5 مدل ساعت مچی ترند را به شما معرفی کنیم.

ساعت فردریک کنستانت مدل FC-287B5TB6

1- ساعت فردریک کنستانت مدل FC-287B5TB6

برند فردریک کنستانت دارای پرطرفدارترین ساعت های موجود در دنیا است، در بین ساعت های ترند در سال 2021 هم نام این برند به چشم می خورد. اگر به دنبال ساعتی بادوام و لوکس هستید که شیک پوشی شما را دو چندان کند، بهترین انتخاب برای شما این مدل است.

یکی از ویژگی های جذاب این ساعت مچی که آن را بسیار خاص و برجسته کرده است، جنس شیشه آن است که از یاقوت سفید است. معمولا زمانی که نام یاقوت را می شنویم، در ذهنمان آن را قرمز به رنگ خون و یا به رنگ دانه های انار تصور می کنیم، درحالی که شیشه های این ساعت از یاقوت سفید ساخته شده اند.

یکی از دلایل محبوبیت این ساعت، قیمت معقول آن در مقایسه با سایر ساعت های لوکس و برند می باشد. به علاوه، طراحی و ظاهر این ساعت به گونه ای است که در عین شیک بودن، می توان از آن برای استفاده روزمره استفاده کرد، به صورت کلی استایل این ساعت کلاسیک و کمی مجلسی است.

از دیگر ویژگی های خوب این ساعتاز برند فردریک کنستانت ، دوام بسیار بالای قاب و بند چرمی آن است که باعث شده برای استفاده طولانی مدت گزینه بسیار خوبی باشد. ضد آب بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های این ساعت جذاب است.

ساعت جی شاک سری GBD-200

2- ساعت جی شاک سری GBD-200

در میان تمام برندهای معروف و مشهور دنیای ساعت، برند کاسیو را می توان یکی از موفق ترین و پرطرفدارترین برندها به شمار آورد. جالب است بدانید که این شرکت نه تنها در حوزه ساعت مچی بلکه در ساخت محصولات دیگری مانند ماشین حساب و دوربین نیز فعالیت می کند.

با وجود فعالیت شرکت کاسیو در زمینه های مختلف، آن چیزی که باعث شکوفایی این برند شد، سریساعت جی شاکآن بود. اما چرا ساعت های این شرکت بسیار محبوب و پر تقاضا هستند؟ یکی از مهم ترین علت های این موضوع را می توان دوام بسیار بالا یا به عبارتی جان سخت بودن آن ها دانست.

سری GBD-200 از مجموعه ساعت های جی شاک نیز مانند سایر ساعت های این مجموعه، از دوام و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار مکانیکی، مغناطیسی، میدان الکتریکی و آب برخوردار هستند. بدنه این ساعت به گونه ای ساخته شده تا حتی در برابر ضربه های شدید نیز مقاوم باشد و از آسیب مصون بماند.

قابلیت تحمل فشار بالا موجب شده تا بسیاری از ورزشکاران برای فعالیت های ورزشی خود این ساعت را ترجیح بدهند. ظاهر اسپرت و زیبای آن نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن می باشد. در عین ضد ضربه بودن، سبک بودن این ساعت مچی باعث شده تا برای استفاده روزمره نیز مناسب باشد.

از دیگر ویژگی های برجسته این ساعت، امکان اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث است. نکته جالب درباره این ساعت این است که برخلاف تصور عموم مردم، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و علیرغم لوکس بودن، برای خرید آن هزینه زیادی را متحمل نمی شوید.

ساعت کاترپیلار سری SHOCKMASTER

3- ساعت کاترپیلار سری SHOCKMASTER

احتمالا نام برند کاترپیلار را در صنعت ماشین های سنگین زیاد شنیده اید، اما همانند برند کاسیو که در صنایع مختلفی فعالیت دارد، کاترپیلار هم محصولات مختلفی را تولید می کند. این شرکت بارها اعلام کرده که در ساخت محصولاتش به مقاومت و دقت آن ها توجه ویژه ای می کند.

ساعت مچی ساخت این برند نیز همانند سایر محصولاتش، از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. نکته حائز اهمیت سری SHOCKMASTER، سبک بودن آن ها علیرغم مقاوم بودن است. به صورت کلی زمانی که صحبت از دوام و مقاومت بالا می شود، اکثر ما توقع داریم ساعت سنگین باشد.

اما به دلیل پلاستیکی بودن جنس بدنه، این ساعت ها بسیار سبک هستند و برای استفاده روزانه یکی از مناسب ترین گزینه های پیش روی شما می باشند. علاوه بر آن، ساعت های این سری به ضد حریق، ضد ضربه و ضد آب بودن خود مشهور هستند.

بنابراین نه تنها برای استفاده روزمره مناسب هستند بلکه برای ورزشکاران و افرادی که در شرایط سخت محیطی کار می کنند نیز مناسب هستند. علاوه بر بدنه، شیشه این ساعت مچی نیز در برابر ضربه بسیار مقاوم است. استحکام شیشه ساعت به قدری زیاد است که می توان آن را ضد گلوله دانست.

ساعت های ساچمه ای برند ZIIIRO

4- ساعت های ساچمه ای برند ZIIIRO

در مقایسه با برندهای بسیار مشهوری مانند کاسیو، ZIIIRO شاید چندان شناخته شده نباشد اما با این حال باز هم ساعت های ساخت این برند، در دسته اکسسوری های لوکس و لاکچری قرار می گیرند. ویژگی بارز ساعت های برند ZIIIRO ساده و مینیمال بودن در عین زیبایی چشم گیر آن ها است.

یکی دیگر از ویژگی های ساعت های ساچمه ای برند ZIIIRO، Uni-Sex بودن آن ها است؛ در واقع این ساعت مچی ها به جنسیت خاصی تعلق ندارند و هم مردان هم زنان می توانند از آن ها استفاده کنند. نوآوری و خلاقیت بکار رفته توسط این برند در صنعت ساعت سازی بی سابقه است.

اگر به دنبال ساعتی خاص هستید که کمتر کسی به دست داشته باشد، پیشنهاد ما به شما محصولات برند زیرو است. در مقایسه با سایر برندهای لوکس، ساعت های زیرو بسیار مقرون به صرفه هستند و نیازی به پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای خرید آن ها نیست.

ساعت های کنتیک برند سیکو

5- ساعت های کنتیک برند سیکو

آخرین ترندی که در این مطلب به آن می پردازیم، ساعت های کنتیک برند ژاپنی سیکو است. این برند معتبر و معروف، در ساخت این سری از ساعت های خود بسیار خلاقیت به خرج داده و همچنان خود را در صدر برندهای پرطرفدار نگاه داشته است.

ساعت کنتیک نوآوری جدیدی بود که این برند در سال 1986 ایجاد کرد و به دنیا معرفی کرد. در آن زمان ساعت مچی به گونه ای بود که باید برای هر بار استفاده، آن را کوک می کردند. اما برند سیکو ساعت های کنتیک را طراحی کرد که مانند قدیم به کوک کردن مداوم نیازی نداشتند.

ساعت های کنتیک انواع مختلفی دارند و بین 1 تا 6 ماه شارژ خود را نگه می دارند. ویژگی جالبی که این ساعت ها دارند، تولید برق در آن ها با حرکت دست است. این ویژگی آن ها تا حدی شبیه به ساعت های اتوماتیک است اما یک تفاوت میان آن ها وجود دارد.

با حرکت دست، ساعت های کنتیک انرژی جنبشی ایجاد شده را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند و بعد از آن به عنوان شارژ استفاده کرده و درون باتری خود ذخیره می کنند. در واقع بر اساس همین عملکرد آن ها است که به دسته های مختلفی از کنتیک 1 ماهه تا 6 ماهه تقسیم بندی شده اند.

از دیگر تفاوت های ساعت مچی اتوماتیک با کنتیک می توان به مدت زمان ذخیره شارژ اشاره کرد. همانطور که کمی قبل تر اشاره شد، ساعت های کنتیک می توانند شارژ خود را بین 1 تا 6 ماه نگه دارند در حالی که مدت زمان نگهداری شارژ در ساعت های اتوماتیک حداکثر 50 ساعت است.

سری کنتیک برند سیکو شامل انواع مختلفی از ساعت ها با طراحی و دیزاین گوناگون است که برای سلیقه های مختلف طراحی شده اند؛ از ساعت های رسمی با بدنه فلز گرفته تا ساعت های دارای بند چرمی، می توانید هر نوع ساعتی را خواستید در سری کنتیک پیدا کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ساعت های کنتیک سیکو، تنوع بالای آن ها در قیمت است. برخلاف برند فردریک کنستانت که اکثرا ساعت های لوکس با قیمت بالا دارد، در برند سیکو می توانید رنج وسیعی از قیمت ها از 8 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان را پیدا کنید.

این موضوع دست شما را برای انتخاب کاملا باز گذاشته است و این امکان را برای تان فراهم کرده تا بتوانید با هر میزان بودجه ای که دارید، ساعتی لوکس و خوش تراش را خریداری کنید و استایلی شیک و جذاب را برای خود بسازید.