به آگهی سرای 118 خوش آمدید

خدمات حرفه ای ups یو پی اس آفلاین فاران

به طور کلی می توان گفت یو پی اس در مواقع قطع برق شهری مورد استفاده قرار می گیرد. زمان قطعی برق شهری این دستگاه بدون وقفه و بلافاصله وارد مدار شده و برق مصرفی لازم شما را تامین خواهد کرد. در صورت استفاده از این دستگاه به خاموش کردن آن نیازی نخواهید داشت. در این روزها که قطعی برق زیاد اتفاق می افتد و بسیاری از کسب و کارها را با مشکل مواجه می سازد این دستگاه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک با رایج شدن استفاده از این دستگاه نیاز به مراکزی که خدمات حرفه ای ups را به بهترین نحو ارائه دهند نیز افزایش خواهد یافت. امروزه مراکز بسیار زیادی در ایران این خدمات را به نحو حرفه ای و تخصصی به کاربران دستگاه ارائه می دهند که از جمله این مراکز می توان به یو پی اس فاران اشاره کرد.

خدمات حرفه ای ups یو پی اس آفلاین فاران

لازم به ذکر است که این دستگاه موظف است تا از وسایل الکتریکی حساس در مقابل نوسانات برق به خوبی حفاظت کند. همچنین با استفاده از این دستگاه می توان از تعمیرات و عقب افتادگی های پرهزینه جلوگیری کرد. از دیگر وظایف این دستگاه می توان به ثبات جریان برق تقویتی اشاره کرد. این امر به آنلاین ماندن برنامه های حساس تا حد زیادی کمک می کند.

آشنایی با انواع یو پی اس

به طور کلی می توان گفت یو اس پی به انواع مختلف طبقه بندی می شود.

یو پی اس آفلاین

یکی از مهمترین دسته های یو پی اس، یو پی اس آفلاین می باشد که هنگام قطع برق مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از یو پی اس ها به عنوان منابع جایگزین فعال می شوند.

در این گونه دستگاه ها تغذیه بار متصل به دستگاه در شرایط نرمال به طور مستقیم از مسیر Bypassتامین می شود و در این مسیر اینورتر هیچ نقشی را ایفا نمی کند. در مواقعی که سطح ولتاژ ورودی از سطح تعیین شده بیشتر و یا کمتر شود سوئیچ استاتیک عمل خواهد کرد و تغذیه باری که به یو پی اس متصل است از طریق اینورتر و باتری تامین خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که زمان انتقال در این نوع دستگاه در مقایسه با دیگر انواع آن بالاتر است.

خدمات حرفه ای ups یو پی اس آفلاین فاران

این نوع دستگاه دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که از جمله مهمترین آن ها می توان به هزینه، اندازه و وزن پایین اشاره کرد. این نوع دستگاه دارای راندمان نسبتا بالایی نیز هست. در این نوع دستگاه اینورتر در شرایط کاری نرمال در مدار قرار ندارد و همین امر باعث می شود تا یو پی اس آفلاین راندمان نسبتا بالایی داشته باشد و تلفات نیز تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

این نوع دستگاه هرچند دارای مزایای بیشماری است اما دارای معایبی نیز می باشد که از مهمترین آن می توان به مدت زمان بالا در تغییر حالت مسیر Bypass اشاره کرد. این امر ممکن است در صورتی که بار به قطع برق حساس باشد سیستم را با خسارات قابل توجهی مواجه بکند. لازم به ذکر است که این زمان تنها در حدود 10 میلی ثانیه طول خواهد کشید.

هیچگونه تنظیم ولتاژ برای خروجی در این نوع دستگاه یو پی اس وجود ندارد و در مقابل افزایش و کاهش شدید ولتاژ و قطع برق بار متصل به یو پی اس محافظت خواهد شد.

استفاده از این دستگاه تا توان 600 ولت آمپر پیشنهاد می شود.

یو پس اس آنلاین

در این نوع از دستگاه ها تامین خروجی پس از این که ورودی تصحیح شد انجام می گیرد. بدین معنا که پاکسازی ورودی از نویز و سطح ولتاژ ورودی باید مهیا باشد. این نوع از یو پی اس تنها در شرایط بروز نقص فنی و یا افزایش خارج از رنج دما مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات حرفه ای ups یو پی اس آفلاین فاران

یو پی اس لاین اینتراکتیو

در این یو پی اس ها در شرایط عادی ورودی از طریق بایپس به ترانسفورماتور انتقال می یابد. در این مواقع ترانسفورماتور به عنوان شارژر عمل می کند و در آخر از طریق خروجی AC تامین می گردد.

خدمات حرفه ای ups

هدف مراکز خدمات حرفه ای و تخصصی یو پی اس ایجاد بستر مناسب برای دسترسی به بهترین خدمات این دستگاه ها و استابلایزر همچون تامین قطعات اورجینال و تعمیر کردن آن ها با سرعت بالا می باشد. این مراکز همواره سعی می کنند تا بهترین تجهیزات و تجربه در زمینه یو پی اس و استابلایزر را به مشتریان خود ارائه دهد.

یو پی اس فاران به محض این که یو اس پی هایی که به تعمیر نیاز دارند را پذیرش می کند، آن را توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می دهد و ایرادات موجود در سیستم را مشخص می سازد. پس از این که عیب یابی دستگاه به صورت دقیق انجام گرفت هزینه تعمیر آن برآورد خواهد شد و به مشتری اعلام خواهد شد. پس از این که مشتری تایید نهایی را اعلام کرد کار تعمیر آن آغاز خواهد شد. شما می توانید وضعیت دستگاه خود را به صورت ارتباط تلفنی و یا از طریق سایت پیگیری نمایید.

یو پی اس فاران

همانطور که گفتیم مراکز معتبر بسیار زیادی در ایران وجود دارند که خدمات حرفه ای ups را به مشتریان خود به بهترین نحو ارائه می دهند. یکی از این مراکز فاران می باشد. واحد خدمات مشتریان و واحد پشتیبانی این شرکت از تجربه ی 30 ساله خدمات فنی و مهندسی بهره گرفته است و از کادر تخصصی و پرسنل ستادی در دفتر مرکزی برخوردار است. نیروهای این مرکز از ابزار و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند تا خدمات سرویس و نگهداری از این دستگاه ها را به بهترین نحو به مشتریان خود ارائه دهند. این شرکت صنعتی خدمات خود را در تمامی نقاط ایران به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

از مهمترین امکانات و خدمات یو پی اس فاران می توان به برگزاری دوره های آموزشی در رابطه با این دستگاه ها اشاره کرد. در صورتی که در رابطه با این دستگاه به آموزش و اطلاعات بیشتر نیاز دارید کافی است با متخصصان این مرکز تماس حاصل نمایید.