به آگهی سرای 118 خوش آمدید

آشنایی با بهترین اپلیکیشن پرورش افکار ایران

اپلیکیشن پرورش افکار، نرم افزاری است با بیش از ۳۵ هزار نفر مخاطب که در مدت زمان بسیار کمی این تعداد مخاطب ثابت را جذب خود کرده است. این اپلیکیشن که به نام اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی است، گردآوری شده است تا به شما راهکارهای به روز موفقیت در روابط، کسب و کار و در کل زندگی را بیاموزد. علاوه بر مخاطبین ثابتی که اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی دارد؛ بیش از ۲۰۰ هزار نصب فعال هم برای این اپ به ثبت رسیده است. اگر برای شما سوال است که چطور این همه نصب فعال را جذب خود کرده است؟ باید بگوییم یکی از راه های مهم برندینگ و افزایش نصب این نرم افزار، بهره بردن از سئو سایت بوده است.

تا به اکنون اپلیکیشن پرورش افکار، بهترین نرم افزار در حوزه قانون جذب، داخل ایران است که همواره با تیمی متشکل از ۲۴ نفر، در حال پشتیبانی برای بیش از ۲۰۰ هزار نفر کاربر است. پرورش افکار و آموزش آن کاری تخصصی است که شما با این اپلیکیشن به آسانی آن را خواهید آموخت.

بد نیست بدانید مدرس دوره کارشناس جذب شوید این نرم افزار، استاد امیر شریفی هستند. اپلیکیشن پرورش افکار علاوه بر رابط کاربری بسیار ساده و جذاب است که به شما قابلیت استفاده هر چه راحت تر از این نرم افزار را می دهد؛ دارای امکاناتی است تا کاربران هنگام استفاده از این نرم افزار کوچکترین مشکلی را حس نکنند.

نیوسئو در ارتباط با این اپلیکیشن کاربردی و تخصصی به شما عزیزان می گوید: اپلیکیشن پرورش افکار با هدف فروش دوره های آموزشی به صورت Android و IOS طراحی و پیاده سازی شده است. در این نرم افزار موبایل دوره های آموزشی موفقیت در قالب ویدئو و فایل صوتی به صورت پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک قابل خریداری است. بسیاری از کاربران هدف این اپلیکیشن از طریق گوگل و سئو سایت با این برند آشنا شده اند.

همانطور که پیش از این گفتیم؛ سادگی رابط کاربری و امکانات به خصوص این نرم افزار، افراد و کاربران بسیاری را جذب خودش کرده است.

اجازه دهید تا مواردی را در رابطه با اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی با هم بررسی کنیم:

  • در این دوره خواهید آموخت که چطور عمدا اهداف خود را جذب و عملی کنید.
  • آیا از کارتان خسته شده اید؟
  • آیا خیال می کنید برای رسیدن به آرزوهایتان پول و درآمد کافی ندارید؟
  • آیا از روابط خود ناراضی هستید؟ روابطتان پر از درگیری است؟ روابطتان کوتاه مدت است؟
  • آیا با هر کسی که رابطه ای را با او شکل می دهید؛ به مانند نفر قبلی با هم برخورد می کنید؟ آیا دقیقا مشکلاتتان به مانند رابطه ی پیشین شما است؟
  • آیا از اینکه دیگران را تغییر دهید خوشحال می شوید؟
  • آیا مرتبا اتفاقات یکسان و تکراری برای شما رخ می دهد؟

چطور کارشناس جذب شویم؟

در دوره چطور کارشناس جذب شوید؛ همراه هم تمامی این مسائل را بررسی و علت یابی خواهیم کرد و برای هر کدام دلایل روشن و قابل استفاده ای را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد؛ تا همانطور که می خواهید زندگی خود را پیش ببرید و شکل دهید.

اپلیکیشن پرورش افکار و دوره چطور کارشناس جذب شوید؛ با بهره مندی از نقطه نظرات کارشناسانه ی افرادی همچون: برایان تریسی، فلورانس اسکاول شیل، مارک فیشر و دیگر افرادی که در این زمینه فعالیت کردند؛ ساخته و پرداخته شده است. شما با داشتن این نرم افزار همراهی جامع دارید تا بیاموزید چطور سرنوشت خود را در دست بگیرید. همانطور که می دانید بسیاری از عدم موفقیت های ما به این دلیل نیست که توانایی یا لیاقتش را نداریم؛ بلکه به این خاطر است که با افکار نادرست و منفی، نتایج منفی را جذب خود می کنیم.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب

به طور کلی ما در زندگی خود دو بخش مثبت گرایی و منفی گرایی داریم. عواملی همچون ثروتمندی، احساس رضایت، روابط خوب و مستحکم و... به عنوان بخش مثبت زندگی ما وجود دارند. هرچه بیشتر به این موارد فکر کنیم قطعا بیشتر آن ها را جذب خواهیم کرد. اما در مقابل هرچه بیشتر به موارد منفی فکر کنیم، چه خوشتان بیاید و چه بدتان بیاید، باید بگوییم که موارد منفی را جذب خواهید کرد. فرض کنید در طول روز بارها به خود بگویید که چقدر تنگ دست هستید در صورتی که واقعا وضع آنچنان بدی هم ندارید اما چون به این تنگ دستی و نداری فکر می کنید قانون جذب ایجاب می کند تا فقر را جذب زندگی خود کنید. با دانلود اپلیکیشن پرورش افکار به این نتیجه می رسید که در دست گرفتن سرنوشت زندگیتان بسیار راحت خواهد بود. شما با دانلود اپلیکیشن پرورش افکار و شرکت در دوره کارشناس جذب شوید (همراه با گارانتی ۳ ماه و تضمین برگشت وجه در صورت نارضایتی) این موارد را فرا خواهید گرفت.

قانون ارتعاش

قانون ارتعاش که به نوعی زیر مجموعه قانون جذب هست هم از موارد مهمی است که با تسلط بر روی آن می توانید خواسته های خود را از طریق ارتعاشاتی که به کائنات می فرستید، دریافت کنید. به طور کلی هر فکری که از ذهن شما چه به صورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه، ارتعاشاتی را به کائنات می فرستد که در سرنوشت شما تاثیر می گذارد. با دانلود اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی تمامی جزئیات مربوط به قانون جذب و فنون آن را خواهید آموخت. پس وقت خود را غنیمت بشمارید و سریعا با دانلود اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی و شرکت در دوره کارشناس جذب شوید؛ زندگی خود را در دست بگیرید.

آن چه که در این نرم افزار خواهید آموخت چیست؟

پاسخ به این سوال ساده است؛ قانون جذب. همه ی ما حتما حداقل یک بار این عبارت را شنیده ایم. اما آیا واقعا کار می کند؟ جالب است بدانید این قانون توسط برترین افراد موفق جهان مورد قبول واقع شده است و به اثبات رسیده است. به همین خاطر است که افراد زیادی را به سمت خود کشانده است تا با یادگیری آن به دریافت نعمات و موفقیت های خود بیافزایند. تنها نیاز است تا از این قانون ارزشمند به طور کامل مطلع شوید و آن را به کار گیرید تا اثراتی که بر زندگیتان می گذارد را کاملا احساس کنید.

ضمانت و گارانتی دوره کارشناس جذب

اپلیکیشن پرورش افکار ایران

این دوره شامل ضمانت ۳ ماه است که شما با دانلود برنامه پرورش افکار و شرکت در دوره می توانید آن را دریافت کنید. به این صورت اگر در ۳ ماه اول دوره رضایت نداشتید؛ به راحتی و ارتباط با ادمین های ما، بدون هیچ پرسش و پاسخی وجه را خدمت شما برگشت خواهیم زد. توجه داشته باشید که در صورت دانلود برنامه پرورش افکار و سپس خرید دوره به صورت همه ماه ها یکجا این گارانتی مقدور نمی باشد.

هیچ ترسی و واهمه ای از شرکت در این دوره نداشته باشید شما با دانلود پرورش افکار امیر شریفی به بهترین خود تبدیل خواهید شد. ریسک شرکت در دوره با توجه به گارانتی بی نظیرش برای شما صفر است. پس هرچه سریعتر با دانلود پرورش افکار امیر شریفی زندگیتان را از این رو به آن رو کنید.